donderdag 6 februari 2014

Evaluatie - Jeroen

Ik vond op nu.nl een leuk artikel waaruit blijkt dat er meerdere scholen gebruik maken van iPads op scholen en dat dit zich zelfs uitbreid naar het buitenland. Verder gebruik ik mijn iPad zelf natuurlijk. Wil jij weten waarvoor?

Nog steeds gebruik ik mijn iPad om mezelf te filmen voor mijn portfolio en mijn kunstdosier. Ook vragen mijn stagebegeleidster en mijn ICO, mij nog vaak of ik even wat foto’s wil nemen zodat ze die zelf kunnen gebruiken voor op de site of om lessen te visualiseren. Ik maak vaak foto’s van de methode lessen die ik ga geven. Ik heb dan altijd mijn methode lessen bij me, maar ik hoef ook niet te printen! Wat weer goed is voor het milieu. Al met al ben ik nog steeds erg blij met mijn iPad en gebruik hem nog intensief in het onderwijs. Maar privé? Dan gebruik ik nog altijd mijn telefoon of eigen tablet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten